FAQ

FAQ

Często Zadawane Pytania

Jaki jest szacowany czas dostawy?

Czas dostawy wynosi od 1-7 dni.

W celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji na temat dostawy skontaktuj się z nami mailowo – info@gegokids.ee lub telefonicznie – +48573179373

Jest możliwość przyjechać i odebrać produkty znajdujące się na magazynie od razu po złożeniu zamówienia.

Czy mogę zamówić przez telefon?

TAk! Gego Kids oferuje możliwość zamówienia produktów przez telefon, wystarczy skontaktować się z nami – +48573179373

 
Co zrobić, gdy produkt jest niedostępny?

Jeśli chcesz zamówić produkt, którego aktualnie nie ma w magazynie, skontaktuj się z nami mailowo – info@gegokids.eevõi lub telefonicznie – +48573179373, a my znajdziemy rozwiązanie dla Twojej prośby!

Jakie są opcje dostawy i ile to kosztuje?

Wszystkie nasze przesyłki wysyłamy firmą Inpost. Są dostępne trzy opcje dostawy:

  • Kurier
  • Paczkomat
  • Wysyłka za pobraniem 
Czy mogę odebrać moje zamówienia?

TAk! Możesz odebrać swoje produkty po złożeniu zamówienia, ustalając wcześniej miejsce odbioru.

0