FAQ
26 listopada, 2021 2023-02-25 20:49FAQ
Często Zadawane Pytania
Jaki jest szacowany czas dostawy?
Czas dostawy wynosi od 1-7 dni.
W celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji na temat dostawy skontaktuj się z nami mailowo – info@gegokids.ee lub telefonicznie – +48573179373
Jest możliwość przyjechać i odebrać produkty znajdujące się na magazynie od razu po złożeniu zamówienia.
Czy mogę zamówić przez telefon?
TAk! Gego Kids oferuje możliwość zamówienia produktów przez telefon, wystarczy skontaktować się z nami – +48573179373
Co zrobić, gdy produkt jest niedostępny?
Jeśli chcesz zamówić produkt, którego aktualnie nie ma w magazynie, skontaktuj się z nami mailowo – info@gegokids.eevõi lub telefonicznie – +48573179373, a my znajdziemy rozwiązanie dla Twojej prośby!
Jakie są opcje dostawy i ile to kosztuje?
Wszystkie nasze przesyłki wysyłamy firmą Inpost. Są dostępne trzy opcje dostawy:
- Kurier
- Paczkomat
- Wysyłka za pobraniem
Czy mogę odebrać moje zamówienia?
TAk! Możesz odebrać swoje produkty po złożeniu zamówienia, ustalając wcześniej miejsce odbioru.